16 Mart 2014 Pazar

NERELERDEN PARFÜM ALINIR?...

Merhabalar,

Bugün internette bol bol surf yaptım ve elbette parfümlerle ilgili birçok site dolaştım özellikle ilgilendiğim ancak Türkiye'de pek bulunmayan bir parfümün izini sürdüm.

Bu sırada da ilk kez karşılaştığım bir site oldu kimileri onun hakkında olumlu kimileri ise olumsuz yorumlarda bulunmuş.Olumsuz yorum derken de eften püften değil ürünlerin orjinalliği miadıyla alakalı şikayetler. Üstelik böyle bir durumda firma kargo ücretini müşteriden tahsil edip para iadesini o şekilde yapmakdaymış
Benim derdim kargo ücreti vs değil yeter ki istediğim parfümün orijinal kutusunu bana göndersinler.

Arzu ettiğim parfüm de bir tek onlarda var ama ne yapayım aklım karışık ;/

Şimdiye dek netten hepsiburada.com,hızlıal.com gibi sitelerden alışveriş yaptım neyse ki sorun yaşamadım.

Kozmotrend.com'a ait görüşleri olan varsa buyursun beklerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder