31 Mart 2014 Pazartesi

Avon Instinct For WOMEN EDP

Bumerang - Yazarkafe

Merhaba sevgili takipçiler,

Bu aralar yine yazamadım bloğumdan ayrı kaldım :( Malum büyükşehirlerde hayat stresli ve yoğun geçiyor.

Aradan sonra dönüşümü Avon'un en son çıkarttığı parfümlerinden biri olan Instinct ile yapmak istedim. Oldukça iddialı bir parfümmüş ilk aldığımda birkaç fıs fıs yapıp kenara koymuştum , dün de bir kazağımı giyerken öyle güzel bir koku duydum  ki  anlatamam.Çiçeksi ve odunsu notalara sahip. Parfümün sıkıldıktan itibaren 1 saat sonraki haline itibar edin. Şişenin 4/1 ini bitirdim bile. Avon  bu parfümü bu ay %40 indirim ile satışa sunmakta. %50 indirimi hiçbir zaman görmemiş üst segment parfümlerinden.

Erkek versiyonu da var ve onu da bir arkadaşımız beğenerek kullanmakta. Avon'un parfümleri kalıcılık yönünden gayet iyi. Bir arkadaşımız daha sormuş erkek parfümlerinden tavsiye edebileceğiniz var mı diye , erkek kokularıyla pek alakam yok işin doğrusu ancak Perceive,Instinct,Full speed ve My vibe gibi parfümlerinin testerlerini deneme şansım olduğundan hepsinin harika koktuklarını söyleyebilirim. Selektif bir parfüm ister iseniz ''Gres''in kokuları güzeldir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder