10 Mart 2014 Pazartesi

10 MART 2013 COSMO HOME ZİYARETİMDEN NOTLAR...

Yağmurlu bir mart akşamından herkese merhabalar...

Bugün 8 mart dünya emekçi kadınlar günü sebebi ile belki hala sona ermemiştir düşüncesini taşıyarak Cosmo Home mağazasını ziyaret ettim niyetim koleksyona birkaç güzel parfüm daha katmakdı lakin 1 gün farkla kaçırmışım!

Yine de aklımda olan 3 parfümü deneme fırsatı bulmuş oldum.

Bunlardan ennn güzeliii;

1_Dolce Gabbana - DESIRE : Nasıl güzel bir kokusu varmış anlatamam. Hafif kolay uçup giden bir koku diyenler vardı fakat öğlen 12:00 den şu ana yani 20:40'a dek bu parfüm halen bileğimde duruyor hiç etkisini yitirmemiş. Neye benzetebilirsin derseniz birazcık Black xs L'Exces kalanı da şahsına münhasır diyebilirim.Çiçeksi notalarla tatlı notaların karışımı. 

İndirim zamanını kollayıp edinmekte yarar var.

DİĞERİNE GELELİM...

2_ ISSEY MIYAKE PLEATS PLEASE : Bu parfümü netteki diğer yorumlara bakarak öyle canlandırmıştım ki kapağını açıp koklarken ne duyacağıma hazır gibiydim fakat o yorumları acaba hangi  parfüm için düşünüp bu parfüme maletmişler bilemedim çünkü tamamen çiçek kokusu. Sanki en lüks çiçek mağazasında gezintiye çıkmış gibisiniz. Kalıcılığı da oldukça iyi.

 
 

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Desire parfümü merak ettim...
    Blogunu takibe aldım bana da beklerim, sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Hoş geldin Necla , çok memnun oldum. Desire hakikaten çok kaliteli bir koku geldi bana. İndirime girdiğinde fırsatını bulup almayı düşünüyorum.Bu parfüm aşkı nerede son bulacak şaşırdım! :) Sevgiyle kal

      Sil