15 Şubat 2014 Cumartesi

Salvador Dali Purplelips ve Burberry Brit

Salvador Dali parfümlerini aşağı yukarı bilirim.Orta sillage'da parfümlerdir.Daha ziyade günlük kullanıma uygundurlar ve benim de Hepsiburada.com'dan indirimde olduğu bir dönemde hiç bilmeden aldığım Dali Purplelips oldu.
Parfüm için çok özel,bilinmişin dışında diyemeyeceğim.Kokladığınızda 'ben  bu kokuyu falanca parfüme benzettim' diyebileceğiniz bir kokuya sahip.5 üzerinden 3 verdiğim bir ürün. Günlük kullanımda alışverişde,okulda vs sürülebilecek bir parfüm.Cotton Candy kokusu var. Kalıcılık yönünden max. 8-9 saat derim.Notasal bazda onu andıran parfüm ne vardı diye düşünüyorum ve Hugo Boss Orange Eau De Toilette diyorum.  

Notaları ise şunlar:Biber,paçuli,oppoponax,amber,sandalağacı,vanilyaorkide,kuşüzümü,tarçın.


Diğeri ise Burberry Brit, Brit badem ve vanilya kokusu olarak özetlenebilen çoğu kişiden olumlu tepkiler almış kalıcı bir parfüm. Bahar aylarında da yaz günlerinde de kullandım ancak 40 derece sıcakda pek de hoş olmadığını itiraf etmeliyim:)) Classic Burberry ve Touch,Tender Touch ile kesinlikle alakası yok tatlı kokuları seviyorsanız deneyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder