13 Mart 2014 Perşembe

YVES ROCHER'DEN DOĞALLIĞIN DUŞDAKİ SON ÖRNEĞİ

Merhaba,

Ne zaman bir Yves Rocher mağazasına gitsem sanki rengarenk güzel kokulu oyuncakların olduğu bir mağazaya düşmüş gibi hissediyorum. Öyle güzel şeyler var ki ihtiyacım olmasa dahi birşeyler alamadan çıkamıyorum.

Organik duş  jellerini çok merak etmiştim deneme fırsatı yakaladım. Yanında kokusunu 10 seneden beri sevdiğim Almanyadan istettiğim ancak son yıllarda ülkemizden de rahatlıkla alabildiğimiz Lotus Çiçeği kokulu;özlü duş jelini de aldım.

Organik duş jeli deterjan içermeden hassasça temizlik sağlıyor Aloe Vera özüyle de rahatlatıcı herhangi bir alerjik reaksiyona sebebiyet vermeyen içeriği ile banyolarımızda yerini alıyor.

Ben kullanıyorum ve memnunum ancak yazın daha çok tercih edeceğim bir ürün. Malum yaz günleri her gün duş alınan bir durumda organik aloe'li (daha başka koku çeşitleri de var:Karite,Argan,Akasya) shower jel en münasip olanı.200 ml. şu an 10,90 Tl.den satışda.

Sık sık güzel kampanyalar da uygulanıyorken deneyebilirsiniz....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder